28 januari 2013

Sakta men säkert


... börjar de ta form. Mina armar!
På bilden är det vänster arm, höger är naturligtvis lite större.
Längtar tills jag tappat fett så musklerna blir mer definierade!

Inledde denna dag med ett härligt pass på gymmet med Julia.
Det blev 30 min cross-trainer och ben. Jag höjde mig i både squats och benpress, så kände mig nöjd efteråt!
I morgon kväll tänkte jag ge magen en omgång. Och beroende på hur mycket folk det är kanske det blir lite axlar också.

Om det finns någon som inte är intresserad av träning får ni ursäkta att det blir många inlägg i ämnet! Men jag har ändrat livsstil och vill gärna dela med mig av träningen eftersom det är något jag mår bra av. Så, om det finns någon som inte är intresserade, får ni helt enkelt skrolla förbi och läsa om annat roligt. Och ni som är intresserade, tack för ert stöd!

I eftermiddag har jag och Julia gått en runda på stan och kikat i affärer. Vi handlade hem mat och lagade bakad potatis med rök-röra. Underbart gott! Sen har vi myst framför tvn och skrattat åt den ena konstiga grejen efter den andra! Härligt med kvalitets-tid!

I morgon ska jag hämta hem något som jag längtat efter!
Undra vad det kan vara?

KRAMISAR


Inga kommentarer: