25 januari 2013

Lilla julafton



Idag har jag haft lilla julafton här hemma!
Satt ock kikade på Tranås loppis på facebook igår och hittade en annons med 4 skålar och 4 assietter från Kosta Boda Mine som jag samlar på. Önskade mig två skålar i julklapp men fick inga, och det var kanske ödet? S tyckte att jag skulle köpa dessa, så jag slog till!
400 kr fick jag betala för allt. Nypris är 249 kr styck för skålarna och 149 kr styck för assietterna.
Är riktigt nöjd med mitt köp!

Idag har jag också hämtat ett paket från Ellos med träningskläder.
Det är alltid lite nervöst när man beställer men de passade jättebra och handdukarna som jag fick på köpet var fina. Dock hade de missat att skicka med en tröja, så hoppas de kan skicka den i efterhand!
Längtar tills jag får använda dem i morgon!
Ska jobba 10-14 på Önska och sen kötta ordentligt på gymmet!

Skön helg önskar jag er!

MÅNGA KRAMAR

1 kommentar:

Anonym sa...

verkligen en inspirerande blogg! skrivstil typsnittet i din header, vad heter det? :)