29 januari 2013

Ännu ett


Jag tror inte ni blir förvånade när jag säger att det var ett hus från Walther og Co som jag hämtade idag!
Dock har jag lite svårt för att bestämma mig vart det ska ta plats. Tänkte ha det i fönstret i vardagsrummet, men testade på lite olika ställen och till slut hamnade det i köket. Får väl se hur länge det står kvar!
Egentligen tycker jag att det gjorde sig bäst i fönstret i sovrummet, men där sover vi ju mest, och nu när det är nytt vill jag ha det där jag ser det!
Nu får det räcka med hus på ett bra tag!
Vi behöver nog själva flytta till ett hus innan det blir fler, så alla kommer till sin rätt!

Annars har jag inte gjort mycket idag. Efter en lång sovmorgon satte jag igång och städade.
Sen hade jag tråkigt ett par timmar innan det var dags att bege sig mot gymmet med Julia!
Vi körde 30 min cross-trainer och mage.
Det gick förvånansvärt snabbt på cross-trainern idag, men jag tror det beror på att det var mycket folk. Tiden går fortare om man har folk att titta på och inte bara stirrar på klockan!

Nu har jag ätit kvarg mixat med hallon och kikar på bästa Svenska Hollywood-fruar.
Herregud vad jag älskar det programmet!

TREVLIG KVÄLL

Inga kommentarer: