14 januari 2013

En aktiv dag


Amaryllisen som vi fick till jul av mamma och pappa blommar så fint!
Och ett bevis på att jag nått ett mål idag!

Ikväll är det en lycklig och nöjd tjej som skriver!
Efter en skön sovmorgon startade jag dagen med en timmes promenad med Loke.
Det var så otroligt skönt och jag längtar verkligen tills det blir ljusare så vi kan gå en lång promenad innan jag börjar jobba. Jag mellanlandade en stund hemma innan jag begav mig mot stan där jag mötte Julia för lunch på Golden Thai. Det var supergott! Efter lunchen gick vi hem till henne och drack kaffe. Julia mumsade på en god cocos-kaka och jag åt en halv avocado. Duktigt va?

Ikväll har vi även hunnit med ett svettigt pass på gymmet!
Vi startade med 35 min cross-trainer och jag kom upp i 450 kalorier. Ni minns kanske att jag har som mål att alltid bränna 400 kalorier på cross-trainer varje pass?
Vi körde även armar och mage och avslutade med rodd. 
Jag trodde att det skulle vara tyngre att komma igång efter jul-uppehållet än vad det har varit. Är inne i en period då jag tycker det är underbart att träna och det ger mig så mycket energi.
Innan när vi kört cross-trainer i en halvtimme har det vissa gånger varit en pina, men nu tänker jag att det är så jäkla gött och att jag ska ge gärnet!
Underbart!

KRAMAR

Inga kommentarer: