13 januari 2013

Söndag


Idag har jag städat ut julen, förutom ett litet undantag!
Hade inte hjärta att lägga undan min fina Henry, så han får faktiskt stanna ett tag till. Sedan han flyttade in har han bytt plats då och då, men just nu sitter han i köket. Och i sovrummet har vi kaninen Rune!
Det är alltid skönt att städa undan granen, byta till vanliga gardiner och göra fint inför våren. Passade på att hänga upp likadana gardiner som vi har i köket i vardagsrummet istället för vita för en mer ombonad känsla.

Idag har jag och Loke varit en sväng hos mamma och pappa och fikat med Jens, Agneta och Alice.
S är fortfarande förkyld så han stannade hemma, får se om han känner sig bättre i morgon!
På tal om i morgon så är jag ledig och tänkte spendera tid med bästa Julia.Vi har inte setts alls mycket senaste tiden så det känns verkligen behövligt! Längtar!

Just det, idag bakade jag två olika nyttiga muffins. De var inte de godaste jag ätit men ändå helt okej!
Lägger upp recepten i morgon!

PUSS & KRAM

Inga kommentarer: