20 januari 2013

Lördag & söndag


Jahapp, då var även denna helgen förbi!
Igår jobbade jag och sen blev det en sväng till gymmet på eftermiddagen där jag träffade Petra, Marcus, Bellis och Ted. De var i full gång med att träna triceps så jag hakade på och avslutade med 30 min på cross-trainer. Idag startade jag, Julia, Carro och Tobbe dagen med träning igen! För min del blev det 30 min cross-trainer och ben. Ökade i benpressen och ser fram emot nästa gång om jag kan öka ytterligare!
När jag kom hem satte jag igång och städade, tvättade, körde upp S ur sängen, åkte en sväng upp till mamma och pappa och lämnade Loke där under tiden vi handlade. Passade även på att hämta ett växthus som jag köpt på facebook-loppisen!

Ikväll har jag och Julia varit några timmar hos Carro och haft myskväll.
Och det är knappt jag vill säga det, men vi åt pizza... Får ursäkta mig med att jag inte ska jobba förän på fredag så har hela veckan på mig att träna bort den!
Carro bjöd även på ett jättegott avocado-mousse.^
Ska be henne om receptet så kan jag kanske dela med mig av det till er!

Hoppas er helg varit fin!

KRAMAR

Inga kommentarer: