12 januari 2013

Lördag


Vår lördag sammanfattad i bilder!
Vi träffade två arbetskamrater till S och deras hundar för en promenad i skogen.
Hundarna lekte bra ihop och de sprang överallt och ingenstans!
De andra var lite mindre än Loke, därmed också snabbare så han hann inte riktigt med i deras tempo. Vi kastade boll upp i en brant backe men Loke hann knappt halvvägs innan de andra var på väg ner igen, så efter ett tag försökte han inte ens!
När vi kom hem var det en trött vovve som la sig i soffan och vilade. 
Vår lille klumpeduns!

I kväll har jag hunnit med ett ben-pass på gymmet med Petra.
Jag brukar inte köra ben så ofta så det var roligt och jag kände mig ovanligt pigg. Det är så härligt att träna när man har mycket energi och kan ge gärnet!

Kvällens middag blev kyckling-sallad. En av mina favorit-rätter som vi inte ätit på evigheter!
I salladen hade jag fyra kycklingfiléer, bacon, tomat, gurka, paprika, isbergssallad och purjolök.
Till det vitlökssås! Smaskens!

I morgon ska jag gå upp tidigt och tvätta.
Under tiden tänkte jag baka mat-muffins och nyttiga muffins med banan och cocos!
Lägger upp recepten om det blir gott!

Hoppas ni haft en mysig kväll!

MÅNGA KRAMAR


Inga kommentarer: