02 december 2012

Lördag


Kikar in och önskar er en trevlig helg!

Idag har jag jobbat 10-14, tränat, promenerat hem, busat med Loke, fixat mat, gjort mig i ordning och kvällen har spenderats hos m & p. Det var dags för vår traditionell middag med bekanta och det var lika trevligt som alltid. Nu ligger jag i sängen och funderar på om jag ska se kvällens avsnitt av Så mycket bättre eller om jag ska släcka och spara det tills i morgon.

I morgon ska en hel del roligt hinnas med!
För första gången på länge ska vi inte tvätta så jag ska unna mig en sovmorgon och sova tills jag känner mig ordentligt utvilad. Sen ska vi träna och förhoppningsvis följer S med och testar gymmet jag går till.
Sedan vill jag hinna med en tur till Ljungs handelsträdgård och se om jag kan hitta några julklappar.
På eftermiddagen är det julskyltning och det ska vi gå på tillsammans med vänner.
Det är alltid lika mysigt och att det kommit snö gör ju inte stämningen sämre!

Nej ni, jag får nog släcka för dagen och sova nu.
Lika bra att passa på när man är trött!

MÅNGA KRAMAR

Inga kommentarer: