02 december 2012

Älskade hem


Hoppas ni alla haft en underbar helg, för det har jag!

Idag blev det ingen träning för vi unnade oss en välbehövlig sovmorgon istället och åkte sedan ut i skogen med Loke. Vi lekte sök och busade så pass att hans leksak fastnade högt uppe i en tall.
Trots våra försök att få ner den fick vi åka hem utan!
Sedan var det dags för årets julskyltning och det var mysigt men kallt!
Burr vad vi frös om benen!
Jag köpte ingenting men ska gå på stan under min lunch nu i veckan och handla lite julklappar!

Bilden är tagen förra året och jag har laddat upp den i Ellos-tävling "Älskade hem".
Varje vecka utses en vinnare som vinner ett presentkort värt 3000 kr.
Det vore underbart att vinna, inte bara för att det skulle hjälpa mig ekonomiskt utan för att jag aldrig brukar ha turen att vinna något!
Så jag håller tummarna för att juryn gillar vårt hem!

Direktlänk till mitt bidrag hittar ni här.
Gå gärna in och kommentera och dela på facebook!

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: