26 november 2012

Sammanfattning


Nu har det snart gått en vecka sedan jag tog mig tid att skriva här. Skärpning!
Men får ursäkta mig med att jag haft mycket roligt för mig och att tiden flyger iväg som vanligt!
Vill ni ha tätare uppdateringar och mer bilder kan ni följa mig på Instagram @annamellita.
Bilden på Loke tog jag i helgen. Tycker älsklingen ser så vuxen ut när han sitter och tittar på en sådär!

Så vad har jag haft för mig?

Onsdag: Praktik och PW med Petra och Loke på kvällen.
Torsdag: Praktik och gymmet med Julia, Carro och Petra.
Fredag: Praktik och myskväll hemma med mina älsklingar. 
Lördag: Jobb 11-14, skogspromenad med m & p, gymmet med Julia.
Söndag: Gymmet med Julia & Carro, julmarknad i Adelöv, en tur till mataffären, fixat och donat inför julen, fikat hos Carro med Julia och grattat henne i förskott.
Måndag: Praktik, promenerat med Loke, lagat mat och landat i soffan!

Kanske inte världens roligaste inlägg för er att läsa, men kände att jag behövde göra en liten uppdatering och "komma ikapp" tidsmässigt!

Tills nästa gång ska jag fota lite här hemma nu när jag gjort i ordning och julpyntat, 
så får ni se hur vi har det i juletid!

Ska även berätta mer om att jag börjat gå på gym och vad jag vill uppnå genom att leva hälsosammare och röra mer på mig. Men som sagt, mer om det i veckan!

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: