05 december 2012

Julgardiner

 

Det här med att visa er hur jag julpyntat tog visst längre tid än jag tänkt!
Jag har fotat lite här hemma men för tillfället finns bilderna på kameran och jag har inte tagit mig tid till att föra över dem till datorn och redigera. Men så kikade jag runt lite och hamnade på Textilonnet.se där jag hittade mina julgardiner.
Så tänkte att jag i alla fall kan visa er dem!
De kostar 229 kr (120 cm hissgardin) och 419 kr (för två längder).
Dock köpte jag mina i Ullared och jag betalade 79 respektive 279 kr.
Ett riktigt fynd!

På jobbet har vi mycket material till scrapbooking och pyssel, så jag har plockat ihop fint papper och material och tänkte pyssla med att göra egna julkort ikväll. Tänkte först skicka färdiga enkla kort, men så har jag blivit inspirerad av alla kunder som köpt pyssel-material och för första gången ska jag ge mig på att göra egna!
Hoppas ni alla har en mysig kväll i snörusket!

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: