07 december 2012

Önskelista julen 2012


Då var det dags för årets önskelista!

Tänkte att det kan vara bra att visa er den här, eftersom ni är några som frågat. Ni andra som inte frågat men som kanske undrar vad jag önskar mig ändå får helt enkelt ta del av tipsen! Jag har tänkt på saker som jag önskar mig personligen men också på saker som vi kan ha nytta av i hemmet. Skulle bli otroligt glad om jag fick något av det jag önskar mig, men andra julklappar tas tacksamt emot de också! :)


Nr 1. Mont Blanc Legend Pour Femme (finns på Åhléns).



Nr 2. Gucci Flora Gardenia (finns på Åhléns)


Nr 3. Salt och peppar från Lot´s Living (finns på Önska för 119 kr).
Tips, jag jobbar inte söndagar och då har Önska öppet mellan 14-18.

Nr 4. Kosta Boda Mine vit liten skål. (finns på Önska för 199 kr ord 249 kr)

Nr 5. Set med pyjamasbyxor och topp från KappAhl storlek 40/42 alt 38/40 på toppen. 199 kr
(önskar mig helst färgerna nedan, men andra rutiga byxor eller en vit topp går också bra)



Nr 6. Digital ugnstermometer till matlagning och bakning

Nr 7. Tårtspade

Nr 8. Presentkort på klädaffär där man kan köpa underkläder (båda dam och herr)

Nr 9. Stekpanna 28 cm (behöver inte vara dyrt märke utan en helt vanlig duger bra)


MÅNGA KRAMAR 


Inga kommentarer: