21 november 2012

Breaking Dawn

Ny vecka med nya planer!
I måndags gick jag en lång runda med Loke efter jobbet och sen kom Julia till mig för att se Breaking Dawn Part 1. I går kväll bjöd nämligen Julia och Carro mig på bio och vi såg Part 2.
Filmen var jättebra och det känns tråkigt att det var sista delen.
Tack för en mysig kväll tjejer!


Annars rullar dagarna på!

Jag är kvar på Önska och ska ha praktik november ut, sen äntligen får jag börja jobba och få lite efterlängtade pengar. Det känns redan som att jag är en i gänget och jobbar som riktigt, så någon skillnad kommer det nog inte bli! 
Kom gärna förbi och säg hej!


I morgon efter praktiken ska jag och Julia följa med Carro till Träningscenter.

Vi är båda sugna på att börja träna och om det känns bra i morgon kommer jag köpa ett kort framöver och då blir det minsann andra rutiner som gäller!
Men mer om det får ni höra då!


MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: