13 oktober 2012

Zink-lådor


Dessa fina zink-lådor fanns på Moster Malla för några år sedan.
Jag har sett dem lite här och var hos folk och tyckt att de är mysiga.
I veckan var det en tjej som la upp sina på facebook-loppisen och jag tvekade lite först, men så tänkte jag att jag troligen aldrig kommer få tag på dem annars, så jag köpte dem av henne.
Fick därför ny energi till att sälja egna saker och la ut två kökshanddukar från Lexington.
De fick jag snabbt sålda så då var lådorna betalda!
Smidigt!

Det fick bli pizza för oss ikväll, så nu är vi mätta och glada!
Som vanligt orkar jag inte en hel, men här slängs inget. Istället får jag äta gott dagen efter också!
Vi tänkte titta på en eller två filmer ikväll. Har ni något film-tips?
Behöver inte vara någon speciell genre, ny eller äldre produktion spelar heller ingen roll.
Bara den är bra!

MÅNGA KRAMAR 

2 kommentarer:

Jenny sa...

så grymt snyggt vad har du i lådorna ;-)

Annas vita hus sa...

Tack kusin! :) Ingenting just nu! :) Men blir väl lite småplock som hamnar där sen!