14 oktober 2012

En bra tid


Vem kan det vara som busar i fåtöljen? 

I dag har jag en känsla av att den närmsta tiden kommer bli riktigt bra!
Jag ska snart göra mig i ordning och ta en promenad upp till m & p, sen ansluter S efter träningen.
Min moster Gun kommer ner från Eskilstuna i dag och i morgon bär det av till Ullared.
Äntligen, som vi har längtat!

På tisdag börjar förhoppningsvis ett nytt kapitel i mitt liv.
Visserligen kommer jag fortfarande vara arbetslös, men att få chansen att ha en praktik i en butik jag tycker om betyder mycket. Jag kommer göra något av min tid som räknas när jag söker jobb och det känns bra!

Till helgen har vi inget speciellt planerat, men på söndag har jag och S varit ett par i 6, 5 år!
Så något mysigt ska vi försöka hitta på för att fira det.
Känns galet att nästa gång vi har årsdag i april firar vi 7 år.
Sju år! 

Är så glad att jag och S hittade varandra och ser fram emot många fler år tillsammans med honom.
Älskar dig!

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: