13 oktober 2012

Stjärna


Så, vad var det för något jag skulle åka och hämta idag?
De finaste trä-tavlorna med en beige stjärna på!

Dock har jag inte hittat någon bra plats till dem än, så det får tiden utvisa!
Tänkte först att jag skulle byta ut två tavellister i vardagsrummet mot tavlorna, men då täckte de inte skruvhålen, så det kändes inte bra. Förr eller senare hittar jag en plats till dem!

Hoppas ni alla har en bra lördag!
Vi har haft en skön slappardag. Jag hämtade tavlorna i förmiddags, sen åkte jag upp till mamma och pappa med Loke och fikade. Nu sitter jag och funderar på vad vi ska äta ikväll och ska snart gå ner i tvättstugan och hänga tvätten som är i full gång!

MÅNGA KRAMAR 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så fina tavlor! Har beställt dem av Åsa? Undrar Annicka!!

Annas vita hus sa...

Hej Annicka!

Jag köpte tavlorna av ej tjej på facebook-loppisen. Jag frågade vart de kom ifrån och hon hade köpt dem av Åsa! Har sett att hon annonserat på loppisen! :)

Mina är 60x60 cm, så de är ganska stora. Absolut värt att beställa för de är jättefina!

Kram