13 oktober 2012

Fredag (fast nu blev det visst lördag)


Den här bilden hittade jag i min inspirationsmapp!
Tycker att tallrikshyllan är fin med sina enkla linjer och det är ju en utmärkt plats att förvara barnböcker.
Den dagen vi får möjlighet att inreda barnrum ska absolut en tallrikshylla ta plats på väggen och prydas med både böcker och Maileg-kaniner!

Så var det helg igen! Inte klokt vad tiden går fort, och ändå har jag haft förmånen att vara hemma nu i några månader. En fördel med att vara arbetslös är ju att man hinner så mycket som man inte hade hunnit annars, som att umgås med vänner och familj. Men nu är det snart slut på ledigheten!
På tisdag börjar jag min praktik på Önska här i stan,
och förhoppningsvis trivs jag bra och kanske kan det leda till något mer!

I morgon (idag) ska jag hämta hem något fint som jag länge velat ha. Jag har funderat på om jag skulle tillverka ett par själv eller om jag skulle beställa, men här om dagen dök det upp ett par på facebook-loppisen och jag hade turen att vara först till kvarn!

Vad det är får ni se i morgon!

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: