14 augusti 2012

Två håll


Vill inte tråka ut er med ännu ett inlägg med bara text, så visar matplatsen i köket från två håll. Nästa helg får jag troligen hem Äpplet-stolar från min moster, så då kan jag börja måla och klä om dem. Ska bli skönt att ha fyra likadana stolar i köket!

Idag har det minst sagt varit en fullspäckad dag! 

Jag och Petra har varit en bit utanför stan och hämtat två vitrinskåp som jag fyndat billigt, konkat ett av dem upp till lägenheten (med S välbehövliga hjälp) och ett ner i källaren. Sedan styrde vi mot Mjölby där vi hämtade en matgrupp som Petra köpt på Mio. När vi kom hem bar vi in lådorna i deras lägenhet och sen var det dags för mig att skynda hem och mellanlanda innan jag skulle iväg igen. Jag har nämligen varit på arbetsintervju för ett vikariat som jag är väldigt intresserad av! Intervjun gick bra och nu håller jag tummarna för att jag går vidare i rekryteringsprocessen! 

När jag kom hem från intervjun satte jag igång och städade för det såg ut som kriget här hemma!
Och en liten stund senare kom Julia och Carro för lite myskväll. 
Så nu ligger jag i soffan, men en proppfull mage och ett hjärta som slår lite extra för att jag har så fina vänner!

Snart kommer S hem, men innan dess blir det ett avsnitt av project runway!

MÅNGA KRAMAR 


Inga kommentarer: