13 augusti 2012

Måndag


Idag startade andra arbetsveckan för min älskade efter semestern och jag går fortfarande och håller tummarna för att det ska dyka upp något arbete till mig! 

Idag har jag varit hos tandläkaren som alltid är lika trevligt (eller inte). Jag har haft problem med en tand så ett hål visste jag att jag hade, men otroligt nog var det det enda! Glad och lättad åkte jag hem till mamma och pappa för att busa med Loke i trädgården. När vi kom hem igen var det en trött vovve som somnade i soffan och jag passade på att gå ut och gå en timme! Måste komma igång med promenader och förhoppningsvis blir det lättare att gå ordentligt med Loke när vi börjat på valpkursen.

Nu kommer snart S hem och jag ska fortsätta förbereda inför morgondagen.
Har mycket spännande på gång!

MÅNGA KRAMAR 


Inga kommentarer: