05 juli 2012

Vem jag är

Jag kom precis att tänka på en på en sak. 
Eftersom jag bloggar mycket för min egen skull har aldrig min ambition varit att få en stor blogg. Jag inser att mitt liv inte är tillräckligt intressant för att locka tusentals läsare och lilla Tranås erbjuder inte samma möjligheter som en större stad. Jag bloggar för att samla inspiration, både för min skull och för er läsare. Jag har bloggat till och från sedan år 2007 och att sluta med det känns inte aktuellt. Det finns dagar då inspirationen inte är på topp och tiden flyger iväg utan att jag hinner skriva något inlägg. Tycker dock att jag blivit bättre på att uppdatera den senaste tiden! Vad jag vill komma fram till är att ni ändå blivit ganska många som kikar in här varje dag och det glädjer mig självklart! Det är inte så mycket fokus på mig som person i bloggen, utan mer kring vad som händer i mitt liv och hur vårt hem utvecklas, därför kanske inte många vet riktigt vem jag är. 

Framöver kommer det bli mer inlägg om mig. Om Anna. Så ni kan lära känna mig för den jag är, inte vad jag gjort under dagen eller hur mitt hem ser ut. Även om det är en stor del av mig är det inte riktigt samma sak.

Passar på att skicka ett tack till er som tar er tid att kommentera mina inlägg!

MÅNGA KRAMAR 

2 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Vad roligt att vi ska få veta mer om dig. Jag var väldigt anonym i början men nu sen vi fick Tyra har det blivit mer öppet. Nu är det svårt att vara anonym. Men man ska känna hur det känns och välja det man själv vill. Alla är vi olika men jag tycker att det ska bli spännande att få veta mer om just dig.

Kram Teres

Jenny sa...

<3