06 juli 2012

Nya fynd


Ber om ursäkt för de dåliga mobil-bilderna, men det är så smidigt att ta kort med mobilen, redigera och publicera! 

Idag har jag hunnit med mycket. Började med en sovmorgon (som vanligt numera). Är så himla skönt att få sova ut och slippa gå runt trött och dåsig under dagen! Sen har jag fixat massor här hemma, varit på valpträff med Bellis och Julia. Loke och Bellis lilla schäfer Rockis gick jättebra ihop och de sprang runt och busade ett bra tag! Känns jättebra att Loke har en liten kompis som han kan busa med!

Sen har jag även varit och fyndat ännu mer till hemmet. Nu har jag handlat upp min inrednings-budget för hela sommaren, men har köpt så himla fina saker så det gör inget. Idag hittade jag en bur och två stora ljuslyktor från Madam Stoltz, en fin låda till balkongen, dekorationsstjärnor och hjärtan, två lampor och två jeanskuddar. Är jättenöjd med mina köp!

Nu har jag landat i soffan med en cider och tänkte precis måla naglarna med mitt favoritlack Korall från IsaDora. Till min glädje är det Diamond leauge på fyran!

MÅNGA KRAMAR
till er

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!!! Vilken mysig blogg du har!!! OM du någon gång skulle vilja sälja vidare Matteus tallrikarna, porslinet från Lots living, spillkumen eller de vita lexington kuddarna är jag spekulant på det!!! Mvh, Annicka En