05 juli 2012

Nyckelord


Igår när jag kikade runt på Hemnet hittade jag den här maffiga villan. Tänk att få spendera sina dagar vid den poolen! Jag brukar kika runt på Hemnet för att hitta inspiration och använder mig av nyckelords-funktionen där man kan söka på t.ex. New England som jag gjorde när jag hittade villan på bilden.

Igår eftermiddag följde jag och Loke med Petra och hennes föräldrar till Torpön. Jag tänkte ta årets första dopp men hann inte ligga och sola tillräckligt länge så jag blev sugen på det. Dock gick jag i en bit så Loke vågade gå i vattnet och plumsa lite! 

Idag har vädret inte visat sig från sin finaste sida så vi har spenderat dagen inne med pyssel, bakning, One Tree Hill och lite annat. Älsklingen jobbar sin sista dag idag så i morgon är det officiellt semester för vår del!

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: