04 juli 2012

Inredningsglädje


Igår fick jag möjlighet att fynda otroligt fina saker till hemmet för med 20-50 % rabatt på ordinarie pris.
Massor av porslin från Mateus, textil från Lexington, Maileg-kaniner och annat fint!

Med mig hem följde:
Åtta stycken assietter i färgen sand från Mateus
En stor kanna, tre spillkum och åtta stora koppar från Lots Living
En Maileg-kanin
Två vita och en blå klassiska kuddar från Lexington 

Eftersom jag kom hem med en hel del nytt fick jag också ett ryck och började rensa i skåpen. Plockade fram allt som inte använts den senaste tiden och som jag troligen inte kommer plocka fram i framtiden.
Så nu har jag lagt ut massa prylar på loppis-sidorna på facebook!

MÅNGA KRAMAR

1 kommentar:

Johanna sa...

Funderar på att samla Maileg kaniner till min lilla dotter, de är ju så fina! Roligt med fynd och REA:)

Kram Johanna