06 mars 2012

Sista veckan med SB12

Tavla av Carolina Gynning med det passande namnet Slice of life
Nu var det några dagar sedan jag skrev något här. Jag har haft fullt upp med jobbet, min kärlek och mina andra nära och kära! Sen jag fick min iPhone använder jag mest den när jag ska kolla något på Internet, så det blir inte att jag sitter mycket vid datorn. Jag kan ju i och för sig blogga från den, men då måste jag ändå gå in här och ändra sen för inläggen blir inte som jag vill. Så är det att vara perfektionist! 

Nu är det min sista vecka med SB12 och receptfria läkemedel. På torsdag åker jag upp till Stockholm för en ny utbildning, och sen ska jag sälja produkter från Hälsans kök till den 1 juni. Det ska bli rätt skönt att byta produkter och få lite omväxling faktiskt! Annars har de här sex veckorna rullat på bra. Jag har gjort så gott jag kunnat i butikerna. Visst hade jag kunnat vara lite mer "på" men vill de inte ha en display så vill de inte. Då kvittar det hur mycket man argumenterar för det! Förutom att resultaten varit blandade så tycker jag verkligen om jobbet. Det är fritt, kräver att man tar eget ansvar och man har hela tiden nya mål att arbeta mot!

Igår när jag backat ut från min parkering och skulle köra iväg backar en farbror rakt ut utan att se sig för och kör in i sidan på min bil. Min första reaktion när jag såg vad som var på väg att hända var att lägga i backen men det gick förstås inte, så jag tutade och tutade och tutade och tutade. Men inte stannade han för det. Det blev en hyfsad duns men min bil klarade sig utan skador. Hans fick skrapmärken och en liten liten buckla. Tur i oturen för mig!

Herregud, jag har så mycket mer att skriva om, men det får bli i nästa inlägg så ni orkar läsa!
Ha en underbar vårdag!

MÅNGA KRAMAR 

1 kommentar:

SB12 tandkräm sa...

Vad har du jobbat med för SB12? Är nyfiken eftersom jag själv säljer SB12, bland annat deras nya SB12 tandkräm.

Har du jobbat med deras kampanjer? Hur sökte du det jobbet? Är nämligen själv intresserad, så jag skulle bli glad om du vill skicka mig info per e-post. Jag gillar SB12 så det skulle vara kul!! (: