29 februari 2012

Förmiddagen hemma


Nu borde jag egentligen vara ute på vägarna men jag väntar på en leverans från Schenker så får spendera förmiddagen hemma. Jag har åkt utan material sen förra veckan så har inte kunnat göra så mycket som jag velat på jobbet, men förhoppningsvis kommer det jag saknar idag så det kan bli något av resten av veckan! Den 7 mars är mitt uppdrag med SB12 slut och det är redan nästa vecka! Men som jag berättat innan har jag skrivit på ett nytt avtal till den 1 juni med Hälsans kök. Det är fortfarande Plenosales management i Stockholm som jag arbetar med, men jag arbetar med att annat säljuppdrag som de fått in. Blir spännande att arbeta med andra produkter! Så nästa vecka blir det en ny tripp upp till Stockholm för kick-off!

I kväll kommer mina tjejer Julia, Petra och Carro hit på lite kvällsmys. Är inte ofta alla kan ses samtidigt så det ska bli jätteroligt! Förhoppningsvis hinner jag med en promenad innan de kommer. Känner att jag behöver komma ut och röra på mig. Nog för att jag far runt mycket i jobbet men det är mest foten på gaspedalen som får jobba!

MÅNGA KRAMAR

Inga kommentarer: