11 mars 2012

Inspiration och helgen som gått
















Jag tror att jag tipsat om denna välskrivna, humoristiska och rent utav vackra blogg förut, men det skadar ju inte att göra det en gång till! Jag började läsa för snart ett år sen, men det var i höstas som de flesta fick upp ögonen för henne i samband med att hon drog igång förberedelserna för 2012 års stora bloggevent. På några månader arrangerade hon ett event med massa roliga inslag, nästan 200 goa glada kvinnor och män, Björn Ranelid med fler som gäster och utlottningar av priser som de flesta bara drömmer om. Det är starkt att gå från en idé till förverkligande inom loppet av några månader och det inspirerar mig!
Vill ni också bli inspirerade så hittar ni bloggen i listan till höger!

I torsdags åkte jag upp till Stockholm för en ny utbildning med jobbet! Nu ska jag arbeta med varumärkena Hälsans kök och Naturligt hundtugg fram till 1 juni. Det ska bli roligt att få inblick i hur de kategorierna fungerar i dagligvaruhandeln! När jag kom hem i fredags mådde jag dåligt så blev soffliggande hela kvällen och större delen av lördagen. Idag har jag dock mått bra så det var skönt att det bara var något tillfälligt!

Idag var vi och besökte en kennel i Motala som vi eventuellt ska köpa en valp från till sommaren. Valparna föds nu i veckan om allt går bra och sen är det leverans om åtta veckor. Kruxet är att det blir innan jag slutat jobba och vi måste tänka igenom om vi får ihop det. Den första tiden är ju den absolut viktigaste och då vill och kan vi inte lämna valpen ensam..

Ni som har hund, hur gjorde ni under valptiden?

MÅNGA KRAMAR


Inga kommentarer: