24 mars 2012

Inne





Bilder från Inne:s facebook sida. Gå in och gilla dem!

Tittar in en snabbis för att önska er trevlig helg!
Idag har vi suttit på balkongen och njutit av solen, gått på stan och kikat på alla fina nyheter som kommit in i butikerna, handlat, pysslat lite hemma, bakat och haft mamma och pappa på fika! I morgon blir det förhoppningsvis lika bra väder, så jag ska plantera blommor på balkongen som vi fick av mamma, hämta stora ljuslyktor som jag loppis-fyndat, kanske gå en runda och fixa inför veckan. Jag beger mig nämligen upp till mitt älskade Eskilstuna på måndag och stannar till torsdag. Varje vår får jag alltid en stark längtan upp dit, det beror nog på att Eskilstuna är så starkt förknippat med sommar för mig. Så det ska bli härligt att åka upp! Att kunna kombinera jobb med släktbesök är få förunnat! 

På vår runda på stan kikade jag in på Inne gardiner och möbler som är mina favoritbutik här i stan. De är bland annat återförsäljare åt Lexington, Grand Design och On Interiör som har så otroligt fina saker. Det är sällan jag köper något från Lexington utan det är mer såna produkter som man går och suger åt sig inspiration från. Men en och annan detalj från On Interiör får följa med hem då och då! De stora kottarna som syns på första bilden tycker jag mycket om. De kostar 129 kr för den lilla och 229 kr för den stora. Jag skulle gärna ställa två stora på skåpet i vår hall, men tyvärr tillåter inte plånboken att de får följa med hem!
Mer inspiration från Inne finner ni på deras hemsida eller facebook-sida!

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: