30 mars 2012

Hemkommen

Teddyfilt från Rusta 199 kr 

Den här veckan har jag tillbringat i älskade Eskilstuna hos min moster Gun! På dagarna har jag kört runt i Sörmland och på kvällarna har vi umgåtts med släkten. Vi brukar alltid åka upp och hälsa på i påsk, men i år åker vi ner till Skåne, så det var roligt att åka upp och få träffa alla ändå. 
Tack så jättemycket moster för veckan! 

När jag kom hem satte jag igång med mitt obligatoriska lull-lull. Att S levt själv i lägenheten en vecka syntes om man säger så! Men sen är ju jag perfektionist också! Jag kom såklart inte tomhänt hem. Hade med mig nya tabletter till vardagsrummet (fyndade för 10 kr st på en ICA-butik), en Teddy-filt och ett stort fat från Madam Stoltz! Så efter lite lull-lullande hade de nya sakerna intagit sin rätta plats! 

I helgen ska jag försöka vila så mycket som möjligt men mycket ska hinnas med. I morgon kväll ska jag med min syster till Linköping och titta på Laleh, på söndag ska vi tvätta som vanligt och hälsa på kenneln i Motala! Eventuellt följer mamma och pappa med så blir det en tur till Ulfåsa för att titta på utemöbler!

Trevlig helg på er allesammans!

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: