02 februari 2012

Första veckan på jobbet


SB12 - Säker andedräkt i 12 timmar

SB12 duo är ett munvårdande medel som neutraliserar de ämnen och processer som ger dålig andedräkt. Den innehåller en unik sammansättning av klorhexidin och zink i låga koncentrationer. Flera studier har visat att detta ger snabb effekt och säker andedräkt i 12 timmar. Sammansättningen, som forskats fram vid Oslo Universitet, har patenterats och är unik för SB12-produkterna.
SB12 duo innehåller 0,2 procent natriumfluorid. Daglig sköljning med fluor har en väldokumenterad effekt mot karies och är ett mycket bra komplement till fluortandkräm.
Munskölj som innehåller tillräckligt hög natriumfluoridhalt (0,05-0,2 procent) förstärker tandkrämens fluoreffekt på tänderna när du sköljer direkt efter borstningen.
Välj tandvårdsprodukter med rätt fluorhalt eftersom du då stärker emaljen. Fluoret tränger in i tandytan som blir stark och tålig mot syraangrepp.

Den här veckan har jag varken haft ork, lust eller inspiration till att blogga. I måndags började jag jobba på riktigt och det har rullat på sen dess. Det är verkligen så himla olika om ett besök på en affär blir lyckat, halvdant eller dåligt. Det är ju människor man träffar med olika åsikter och erfarenheter, så att det är så olika är ju inte ett dugg konstigt, egentligen. 

I tisdags umgicks jag med Julia, igår sov jag bort hela kvällen och ikväll ska jag till Zena för en liten uppdatering kring allt och inget! Här hemma har det inte hänt mycket, så därför har jag inte fått inspiration till att blogga... Förutom igår när jag kom hem igår så stod en bukett blommor och en fin lapp från min kärlek på köksbordet. Det var precis vad jag behövde efter en lång dag! 

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: