05 januari 2012

Julklappsljus


I julklapp fick jag lite små inredningsdetaljer. De vita ljuslyktorna från Petra har fått ta plats i vardagsrummet.
Jag vill inte ens veta hur många ljuslyktor jag äger nu... men samlar man på något som man både tycker är fint och som man mår bra av när man använder dem så gör det ju inget! 

Igår hade jag en heldag med Julia i Jönköping. Jag skulle på en anställningsintervju så vi passade på att gå på stan innan och efter. Hittade lite kläder på rea för 50-100 kr och två ljuslyktor som jag köpte för julklappspengar från mormor. När jag kom hem åkte jag till Petra och lagade jättegod mat. Kyckling med vitlök, chili, grädde och vitt vin! Sen testade vi även Ekströms färdiga chokladmousse som de gör reklam för på tv. Smaken var helt okej men konsistensen drog ner den, så det blev ingen hit! Och tur var kanske det för  då behövde jag inte äta upp allt, måste ju tänka på mitt minskade intag av sötsaker!

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: