07 januari 2012

Från år 2006 tills nu




Har precis suttit och gått igenom alla inlägg från mina tidigare bloggar och förevigat dem i sparade filer.
 Jisses vad mycket det blev! Jag har bloggat sen år 2006 och det är ju egentligen under hela min ungdom, så det är roligt men samtidigt lite småpinsamt att läsa igenom allt man skrivit. Det är ju en markant skillnad på då och nu, och tur är väl det! Förr fungerade bloggen mer som en dagbok och jag startade den precis innan jag träffade S, så hela vår resa finns dokumenterad och det är ju det finaste av allt! Därför bjuder jag er på en salig blandning av bilder som jag hittade. Tänk att jag haft så långt hår, och vilken form jag var i! Den vill jag tillbaka till!

Bland allt jag skrivit finns väldigt fina rader som beskriver hur svårt det var att ha ett distansförhållande och speciellt under den perioden i livet när man nog var som känsligast.

"Vi har kämpat tillsammans i över 2,5 år och ska fortsätta kämpa tills den dagen då vi inte behöver skiljas åt på perrongen. Vi ska kämpa tills den dagen då vi kan somna tätt intill varandra och veta att vi kommer vakna upp i varandras famnar resten av våra dagar. Då det inte finns något hejdå."

I april har det varit S och jag i 6 år. Otrolig lycka!

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: