03 januari 2012

Nyårsdukning




Som utlovat visar jag er min enkla nyårsdukning bestående av porslin från IKEA.
Vi hade middag med bästa Julia, sen vid tolvslaget åkte vi upp till utsiktsplatsen Höganloft och tittade på fyrverkerierna. Det var en lugn och mysig kväll! 

Jag tycker verkligen om vårt kök. Det är personligt, litet och mysigt. Känns mer som att man befinner sig i ett hus än en lägenhet. Har dock en önskan om en liten kökssoffa som får plats mellan gardinerna, så den kommer jag investera i när jag hittar ett jobb!

Häromdagen köpte jag de två plåt-hjärtanen som jag tittat på många gånger, men till halva priset på rean!
Tyckte det fattades något i blommorna så de blev perfekt i köket!

Idag har jag och kärleken veckohandlat, jag har rensat ur vår klädkammare och organiserat om i garderoberna, kikat på film med Julia och gått en promenad. Jag håller mitt nyårslöfte/mål om att leva ett hälsosammare liv!
En promenad varje dag och nyttig mat på det, så mår kroppen bra! 

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: