19 januari 2012

Artwood



Måste visa er dessa fina mässbilder från Artwood! 
Vitt, rotting och jeans i en underbar kombination!

Idag har jag umgåtts med min fina vän Zena som nyss kommit hem från en lång backpack-semester i Thailand, Kambodja och Vietnam. Har inte sett henne sen innan vi tog examen, så det var ett kärt återseende! De har upplevt otroligt mycket och ätit gott varje dag. De var även på matlagningskurs i Thailand, så hon bjöd på en av rätterna därifrån! Tänk vad mycket god mat det finns som man kan göra från världens alla kök, ändå sitter man ofta hemma med noll fantasi och vet inte vad man ska laga... Jag har väldigt många kokböcker och det är nog dags att jag börjar använda dem som inspirationskälla!

MÅNGA KRAMAR 

2 kommentarer:

Jenny sa...

kära kusin du skulle gilla att besöka åsbygård där finns det otroligt fina saker att handla ;) det ligger en bit från eskilstuna. kan vara värt en utflykt till i sommar om ni kommer upp. Något som dina mor oxå skulle gilla.

Zena sa...

Det var verkligen en efterlängtat besök jag fick! Till och med solen kom fram! :) Och tänk vad mycket gott man skulle laga om man hade lika mycket kreativitet som du har när det gäller inredning! :) Kan jag får låna lite fantasi av dig tack? <3 puss & kram