21 januari 2012

Ett sovrum, tre stilar

Bild: Härligt hemma

De här bilderna fanns med i ett reportage i Aftonbladets Härligt Hemma för ett bra tag sen. Det illustrerar än en gång varför inredning är så spännande - möjligheten till förändring! Jag föredrar inredningen i det första rummet, med en blandning av grått och zink. Dock har jag faktiskt ändrat här hemma och tagit bort alla fårfällar och fårfällskuddar. De har ersatts med beige kuddar och det är den färgen som är genomgående i lägenheten just nu. Känner mig väldigt nöjd för tillfället! Finns några småsaker här och där som inte känns helt hundra, men sen är jag ju extrem också, så i det stora hela är jag nöjd!

Idag har vi röjt lite i skåp och garderober. Är skönt att göra det ibland och rensa bort sånt som inte används! Jag har också tagit en promenad till mamma och pappa och målat ett bord samt kollat på handboll. Vitt såklart! När jag skulle gå hem föll snön och det har den gjort nu hela kvällen. Nu sitter jag i vanlig ordning med tända ljus och myser framför Gladiatorerna!

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: