10 februari 2011

Tankarna håller mig vaken

Byrån känner ni igen, den ändras ständigt! Men den vitmålade lådan står alltid kvar. Den fick S sin julgåva från jobbet i. Jag var snabb med att fråga om jag kunde få en sak. Han trodde jag syftade på chokladen men jag var självklart ute efter lådan! Älskar när man kan förändra saker och ge dem ett nytt liv!

Oj vad tiden springer iväg när man sitter framför datorn! Min kärlek sover så jag tänkte sitta vid datorn en stund istället för att störa honom med tv-tittande. Jag har haft svårt för att sova den här veckan så därför sitter jag uppe. Beror mest på att jag tänker för mycket och har varit ledig från skolan (med andra ord sovit för länge på morgonen). I går var vi på visning av de två bostadsrätterna som jag berättat om, och den ena kändes jättebra, så den ska vi satsa på! Men med det stora beslutet att vara med i budgivningen följer också mycket funderingar. Kommer det vara många intresserade? Vilka var på visningen som kan tänkas buda på lägenheten? Om vi budar, hur mycket ska vi ge som max? Kommer säljarna att acceptera oss som köpare? Sen har jag förstås funderat på hur vi ska renovera och inreda, om vi nu köper den! Och ni andra inredningtokiga vet precis vad jag menar när jag säger att sådana tankar kan hålla en vaken i timmar!

MÅNGA KRAMAR

2 kommentarer:

Zena sa...

Så fint! Har du själv skrivit tavlan? Kanske ska soffa en texttavla själv, lite tomt i hallen :) förresten, när kommer du förbi och kickar lite? Kan behöva lite tips ;) och tro mig, jag vet hur jobbigt det kan vara när man står framför ett stort beslut.. Kramar

Annas vita hus sa...

Tack söta du! :) Jag köpte mig lite brädor och pennor i höstas, sen satt jag varje kväll i källaren och textade. Har gjort flera i samma stil som den på bilden men även i skrivstil. :) Roligt med saker som man gjort själv!

Jag kommer jättegärna förbi någon dag och kikar hos dig! :) Är ju jättespännande med en helt nytt hus! Kan tänka mig att ni hade mycket tankar innan ni beslutade er för att bygga...

Hoppas det är lite bättre med dig nu! Jag har haft ont i halsen hela dagen så en förkylning är nog på g! :/

Kramar