08 februari 2011

Min lilla älskling

Den här dagen blev inte precis som jag tänkt mig. I morse somnade mitt älskade lilla marsvin Snuffe in och dagen har ägnats åt att inse att han är borta och en liten begravning. Nu ligger han och vilar under en sten i trädgården bredvid Bengt och Rutger. Är alltid svårt att förlora ett husdjur men det gjorde det lite lättare att jag var med när han somnade in. Lilla älsklingen pep till en sista gång och sedan andades han inte mer. Får hoppas att han är på ett bättre ställe där han slipper lida. Nu kommer det vara tomt hemma i köket framöver...

Dagen har inte bara varit ledsam, utan lite positiv också. Vi kom precis hem från en visning av två jättefina bostadrätter och vi ska lägga bud på en av dem. Jag bara hoppas innerligt att inte alltför många är intresserade så att priserna springer iväg, för jag har redan bott in mig...

MÅNGA KRAMAR

Inga kommentarer: