10 februari 2011

I skenet av mina ljus

Loppisfyndad ljuslykta som jag betalade 25 kr för.
När jag var liten samlade jag på porslinskatter, biljetter och lite annat smått. Samlade på det mesta om jag ska vara ärlig... ni vet, stenar och annat roligt som man kunde hitta när man var ute och lekte! Nu har jag dock vuxit upp och blivit en väldigt strukturerad person som tycker att det är jätteskönt att rensa bort sådant som man inte har någon användning av! Men något som jag samlar på, utan att jag egentligen har tänkt på det, är ljuslyktor och ljusstakar. Jag skojar inte när jag säger att jag har fler än 40 stycken framme bara på mitt rum! Det är fler än vad de flesta har i ett helt hus... Tycker det är så mysigt att tända doftljus och känna ro av skenet som ljusen ger!

MÅNGA KRAMAR

Inga kommentarer: