20 januari 2011

Att en liten sak kan göra en så lycklig...

Idag var jag, min kärlek och pappa på en lägenhetsvisning. Det var en fin liten trea men den bekräftade mest för oss att det är en fyra vi behöver leta efter och att området som lägenheten låg i känns bra.
Sökandet fortsätter!

I morgon har jag inga föreläsningar så jag tänkte gå med min vän Julia på stan och bara koppla av. Ljuslyktorna på bilden fick jag av henne i julklapp och jag blev hur glad som helst för dem! Hade önskat mig dem av S men visste att han inte hade köpt dem, så trodde inte att jag skulle få dem alls... När jag skulle öppna paketen från Julia såg jag redan på inslagningen att de kom från butiken som sålde lyktorna, och det kändes på formen som att det kunde vara dem. Det var knappt så jag vågade titta, för tänk om det inte hade varit dem när jag hoppades så innerligt! Men det var dem och jag blev jätteglad.
Nu står de på mitt rum och sprider kärlek varje kväll!

MÅNGA KRAMAR

Inga kommentarer: