19 januari 2011

Hyllis

I förra inlägget med mitt "lilla" inköpskollage från IKEA hade jag med två hyllor. Det är likadana som bloggerskorna Det gode liv (de tre första bilderna) och Caisa K har i sina hem. Tycker det är jättesnyggt med en blandning av industriellt och lantligt. Får vi plats i vårt framtida kök skulle jag vilja ha en eller två hyllor som jag kan förvara alla mina glasburkar och mitt porslin på. Hyllorna är inte bara snygga, de är ett riktigt fynd också, 99 kronor styck!

MÅNGA KRAMAR

1 kommentar:

Rosie sa...

Hej anna! Vilken mysig blogg du har :) man blir verkligen inspirerad! Ni har det ju supermysigt hemma hos er :) Jag älskar den lantliga stilen i kök.

Jag sökte internet på bilder på Ikeas Hyllis, för jag funderar att sätta en sån på balkongen med krukor på när det blir dags. Jag ser du har porslin på din. Den är så superfin och praktisk när den är gjord av metall.

Är den stabil?! Jag vill inte att den ska blåsa omkull. Fast samtidigt kommer det ju stå hyfsat tunga krukor på den också.