24 januari 2011

Inspirationsmappar och min fina kista

Satt precis och tittade igenom gamla inspirationsmappar som jag har på datorn. Herregud vad mycket roliga idéer och tips vi i bloggvärlden ger varandra! Är väldigt tacksam för att jag får ta del av dem. Perfekt sen när jag och S har köpt oss en lägenhet, då kan jag frossa i alla bilder och nästan drunkna i idéer! Hittade en före och efterbild på när jag målade min kista som jag publicerade för något år sen på min förra blogg, men tänkte att jag kunde visa er den! Kistor är verkligen underskattade. De är inte bara fina utan slukar mycket saker! I min förvarar jag överkast, filtar, tavlor, porslin.. Ja allt möjligt.

Idag på TUC övade vi på idéförsäljning. Att prata inför folk är så otroligt roligt och något jag vill göra mer i framtiden. Försöker att arbeta bort nervositeten som alltid infinner sig innan man ska prata och jag är på god väg!

Om ni tycker att bloggen ser lite konstig ut så är det för att jag tänkte göra om min header och göra lite vårfint, men hur jag än gör så blir headern bara suddig! För stunden är tålamodet borta, men när det infinner sig ska jag försöka igen!

MÅNGA KRAMAR

Inga kommentarer: