02 december 2010

Inredningsplaner...

Bild: Den gamla skolan
Oftast när jag ska skriva ett inlägg här i bloggen vill jag hitta en inspirerande bild som jag kan visa er, eller i alla fall en bild som inspirerat mig. När man har mycket idéer (som jag har, till och med så många att jag ligger sömnlös om nätterna för jag planerar mitt framtida hem) är det så roligt när man hittar en bild som liknar ens idé. De bilderna sparar jag alltid och tar fram och tittar på då och då. Eller så visar jag er, som nu. På bilden ovan har de hängt tyg framför garderober. Liknande skulle jag vilja ha i mitt framtida sovrum så man slipper se de fula garderoberna eller kläder som bara hänger. Tröttnar man är det ju dessutom jättelätt att förnya med ett nytt tyg!

MÅNGA KRAMAR

1 kommentar:

Nordic Sence sa...

Hej Anna!
Vill bara tala om att det var du som vann zinkhuset i min lilla tävling! Grattis! Skulle behöva din adress. Maila den till linda@mittlillahem.se så skickar jag huset.

Ha en trevlig helg!
Kram Linda
Mitt lilla hem