28 november 2010

Kära tomten...

Eftersom det är första advent idag och det börjar lida mot jul tänkte jag passa på att önska mig lite. Så kära tomten, om du har vägarna förbi och får plats med allt i din släde och om renarna orkar dra den, kan du väl lämna av sakerna på bilden utanför mitt hus? Du behöver inte ens bära in dem utan bara lämna dem där i snön. En soffa och två fåtöljer ur serien Ektorp från IKEA, ett fint stort franskt dokument, stickade underbara plädar, vita burkar från Bruka design och plåtbokstäver för den rätta julkänslan... När du ändå håller på får du gärna lämna lite plankor också, så jag kan fortsätta tillverka tavlor i min verkstad. Då skulle jag bli glad! Och just det! Eftersom jag inte bor i ett eget hus kan du väl bygga ett provisoriskt lager så att jag får plats med alla mina nya saker? Det vore perfekt!

MÅNGA KRAMAR

2 kommentarer:

Julia sa...

Han kanske också skulle kunna ta med 4 st glasburkar ;D

Annas vita hus sa...

haha just det! De glömde jag ju! Men några såna hade jag inte tackat nej till.. och några extra som jag kunde lämnat hos dig! :)