16 december 2010

En överraskning!

Dagarna går verkligen så himla fort och jag har fullt upp, både vad gäller aktiviteter och tankemässigt. På måndag ska vi skriva vår första tenta i företagsekonomi och det känns självklart nervöst, både för att det är första tentan och för att jag inte känner mig helt säker på allt vi gått igenom under kursen. Men jag ska göra mitt bästa och det kommer säkert att gå bra!

När jag gick in på bloggen såg jag att jag fått en kommentar om att jag vunnit ett zinkhus från Walter och Co i en tävling som Mitt lilla hem anordnat. Åh, vad förvånad och glad jag blev! Går ofta och suktar efter de fina husen men de är alldeles för dyra för min ekonomi, så att jag vann just ett sånt gjorde mig väldigt lycklig!

MÅNGA KRAMAR

1 kommentar:

Lantligt i smultronbacken sa...

Grattis till vinsten. Förstår att du är glad, de är lite för dyra för min smak med. Men en favorit är de helt klart när det gäller zinkhus. Har hoppats på att fynda ett på mellandagsrean, vi får väl se hur det går med det

Kram Teres