27 november 2010

Pyssel inför advent...

Så här dagarna inför första advent har vi pysslat lite här hemma och satt upp alla julstjärnor och gjort i ordning adventsljustakar. Tycker det är så mysigt på kvällen med alla tända ljus och att det ligger ett tjockt lager med snö utanför huset gör inte saken sämre. Jag har fått frågan "Vad önskar du dig i julklapp?" och försökt tänka ut något, men det är inte så lätt. Jag har vuxit ifrån den åldern då man önskade sig parfymer, smink och liknande men samtidigt så har jag inget eget hem som jag kan önska något speciellt till. Men jag samlar på saker jag ska ha i mitt framtida hem och därför blir det att jag önskar mig sånt i alla fall. Jag får bara hoppas på att det jag får passar den stilen jag vill ha! Tänkte göra lite kollage här på bloggen för att ge en liten hint om vad jag kan tänkas önska mig...

Men nu, en otroligt uppfinningsrik bild från Ferm Living! Något liknande vill jag försöka mig på att göra i framtiden, men istället för att måla på väggen med griffeltavelfärgen skulle jag nog göra den på en mdf-skiva så man kan flytta runt kalendern om man känner för det!

MÅNGA KRAMAR

Inga kommentarer: