01 juni 2014

På god väg!


Idag hämtade vi den här fina hyllan som jag köpt via facebook. Har haft i tankarna att bygga en likadan länge, men eftersom jag inte är någon snickare har det inte blivit av... Så passade på när det blev en till salu! :) 


Igår tog vi en paus från allt packande och åkte en runda till Boxholm, Blåvik och tog färjan över till Torpön. Skönt och mysigt! Loke fick vara hos mamma & pappa och hade det nog minst lika skönt han!

Vi har varit väldigt effektiva och packat och organiserat det mesta i helgen. Har en del porslin kvar, men måste hämta fler kartonger först. Det porslin jag packat ned hittills har jag rullat in i handdukar, så slipper man massa skitigt tidningspapper men nu är handdukarna slut så jag får ta koftor och tröjor som inte används. Nog för att jag vet att jag har mycket porslin, men herregud vad det tar plats i kartongerna! Har inte ens gett mig på vitrinskåpet än... Annars så är det mesta i skåpen packat och klart att bära med sig! Känns skönt att ha så mycket klart redan, behöver det för mitt kontrollbehov känner jag! ;) 

Hoppas ni haft en fin helg! 

<3

Inga kommentarer: