12 maj 2014

På rätt väg


Idag kände jag mig äntligen så pass okej att jag kunde bege mig till gymmet! 
Sprang på bandet, men tog det ganska lugnt, och körde axlar. När jag kom hem fick jag mer energi igen så brände av några övningar för rumpan också. Var första gången jag tränade kondition efter jag tagit en Ripped Hardcore och jag märkte skillnad på att jag orkade springa i ett högre tempo än normalt utan att bli mer trött och jag svettades mer. Jag har inte tagit kapslarna nu när jag varit sjuk, så första dagen jag tar dem känner jag mig alltid speedad och varm inombords. Till frukost blev det smoothie med banan och hallon och efter träningen lite protein i form av ägg! Är så himla peppad på att bli av med de här sista kilona nu, sen får jag se om jag är nöjd eller vill tappa mer fett och bygga muskler. Är ju så mycket mer motiverande att träna när man har mål att kämpa mot!

Annars då? 

Jo jag fick ett roligt besked om jobb idag! 
Och jag har bestämt mig för att göra något jag länge velat....

Men mer om det en annan dag! 

:) 


Inga kommentarer: