08 maj 2014

Inne-dag


Var pigg igår på dagen men fick ont i halsen på kvällen och vaknade såklart upp förkyld idag. Passade på att städa i förmiddags när det var någorlunda ljust ute (fast det varit mörkt och dystert hela dagen tycker jag), sen har jag vilat i soffan med undantag för när jag fick lite energi och slängde ihop snabba bröd och morotsmuffins. Tänkte S skulle få något gott att äta när han kommer hem från jobbet! :) Har smakat en muffins men nu blir det inga fler, i alla fall inte idag... 

Hade så gärna velat träna idag för det kändes så bra när jag var på gymmet igår, så har varit lite bitter. Får hoppas att jag blir pigg snart! På tal om träning så går det nedåt både på vågen och måtten! Ska bli så himla kul när jag når min målvikt för då kommer förhoppningsvis mina muskler fram mer också...

KRAM

Inga kommentarer: