04 maj 2014

Blond

Roligt att ni kikar in här fast det varit tyst från min sida!

Vi har varit nere i Skåne sen i onsdags. Har bott hos S mamma, umgåtts med släkten, åkt runt och kikat lite och tagit det lugnt. Har tyvärr inte blivit tillfälle att träna något och maten är inte så lätt att sköta när man är borta. Har blivit både godis, en glass, bulle, hamburgare, korv, pizza, bröd...

Ja herregud, trodde vågen skulle visa plus, men tack och lov blev det minus! Har fem kilo kvar till målvikten nu. Hoppas på en ännu mindre siffra i morgon. Brukar alltid väga mig på morgonen men kunde inte låta bli ikväll. Bara att kämpa på så får jag snart se ett nytt tiotal på vågen! :)

Tänkte visa er bild på hur mitt hår ser ut nu... Tror jag är uppe i åtta ggr som jag slingat/färgat och om jag trott på allt jag läst innan skulle mitt hår ha fallit av för länge sen. Men kvar är det och lika starkt som alltid. Nu ska jag färga med en och samma färg framöver, så kommer det stegvis att bli ljusare i topparna där det fortfarande är lite mörkare. 


Ser lite mörkare ut på bilderna än i verkligheten. Himla nöjd med resultatet! 
Var till och med så S mormor inte kände igen mig! :)

KRAM

Inga kommentarer: