01 februari 2014

Sneak peak


Ikväll har vi mys med mamma och pappa. Tacopajen är uppäten, nu kikar vi på Melodifestivalen och snart är det dags för paj till efterrätt! 

Idag har jag hunnit med en himla massa, men det har också varit en sån där dag då det mesta gått emot mig. Gick upp vid åtta och satte igång med tvätten och att plocka här hemma. Åkte och skickade paket och hämtade lite saker jag köpt på facebook-loppisen. Åkte också en sväng upp till mamma och pappa så Loke fick springa av sig i trädgården. Sen hem igen och fortsätta med plockandet och vänta på köpare som skulle komma och hämta saker. Jag har tagit kort på massvis med kläder som ska säljas och stuvat undan dem, så himla skönt att bli av med Ikea-kassarna som stått och tagit plats i sovrummet. Klockan hann bli tre innan jag var klar och jag hade inte suttit ner en minut eller ätit på hela dagen. Vill gärna få färdigt alla projekt innan jag sätter mig ner, även fast det kanske inte är det smartaste alltid. När jag skulle lägga undan lampor i en av våra garderober rasade allt ut... Kuddar, väskor, lampor och allt möjligt som vi packat in där. Det saknas nämligen hyllor i garderoberna så vi får stapla allt på vartannat. Fick lampan rätt i ansiktet och då blev jag bara så trött på allt så jag slängde lampan åt........................ Ett resultat av att vara hungrig och envis. 

Bjuder på en liten sneak peak på hur ommöbleringen blev i vardagsrummet och önskar er en trevlig helg! 

KRAMAR

Inga kommentarer: