30 januari 2014

Torsdagstankar


När S jobbar kväll är det skönt att komma hem till vår lilla älskling. Vi kurar alltid ihop oss i soffan och jag får värma min fötter under Loke. Så busar och vilar vi om vartannat. Det är obeskrivlig kärlek! 

Jag har lagt i en hög växel när det gäller att sälja saker på facebook-loppisen. Har lagt ut mycket som jag tidigare velat spara, men det står bara i skåpen och tar plats. Bättre att någon annan får glädje av sakerna! Idag på lunchen var jag på Inne och köpte lite nyheter och på Ljungs köpte jag krukor. Så ska även pengarna gå till ett nytt gymkort! Men jag har inte bara handlat till mig själv utan till ett projekt som jag håller på med! 

Ett av mina mål i år är att starta grunden för ett eget företag. Jag har en klar vision för vad jag vill göra, men tanken är endast att det ska drivas på fritiden och inte vara min huvudsakliga sysselsättning. Jag vill bevara och renovera gamla möbler, även sälja lite nyare inredning och erbjuda styling av hem. Den sista biten är det jag börjat lite smått med. Jag hjälper min kusin och hennes man att inreda deras sovrum. Otroligt roligt men samtidigt utmanande! 

KRAMAR

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej! Tror det är första gången jag kikar in hos dig. Och så möts jag av den ljuvliga bilden på er trogne vän, så fin....

Eget företag, det är roligt...och utmanande. Go for it!

//bara anna
annacecar.blogspot.se